JLsims

Direktlänk till inlägg 4 mars 2014

Giftemål <3

Av Lollo o Jossan - 4 mars 2014 15:48

Hej! Som jag snackade om i förra inlägget så håller jag på med ett as gulligt moment som jag tänkte visa. o ni som läst titeln fattar ju vad det handlar om! Denna kommer skrivas i ''Jag form'' och lite som en historia typ.

 

 

  

Damien hade bett mig att klä upp mig i de finaste kläderna jag ägde och komma ner till stranden. När jag kom till stranden stod Damien med ryggen mot vattnet och kavajen blåsande i vinden. När han hörde mig komma vände han sig sakta om och vinkade åt mig. Jag sprang fram till honom och han tog mig i handen och snurrade mej .. 

 

.. för att sedan kyssa mig med hans mjuka läppar. 

 

- Nenya, viskade han. 

 

- Jag har en överraskning, sa han och kollade ner i marken. Jag höjde ögonbrynen och kollade på honom. 

 

Han gled ner på knä och letade i fickan med ett leende på läpparna. Jag försökte se vad han hade i handen, men han gömde det. 

 

Han kollade på den svarta asken han hade i handen. Jag rynkade pannan. 

 

Han öppnade långsamt asken. En glittrande vit ring låg i den svarta asken. Jag förstod direkt. Jag la händerna på munnen för att inte skrika av glädje. Han friade. Damien Smith friade till mig. 

 

- Första gången jag såg dig, du fångade min uppmärksamhet. Din glädje var överallt. Ditt skratt lyste upp min dag. Du är min drömtjej och jag vill spendera mitt liv med dig. Nenya Green, vill du gifta dig med mig? sa han med ett lysande leende och den söta ringen i handen. 

- Ja såklart! snyftade jag och han satte på ringen på min fräkniga hand. 

   

Jag log glatt och satte handen för munnen. 

 

Han öppnade famnen och jag kramade hårt om honom. 

 

 

 

Jag kastade mig bokstavligt talat i hans famn av glädje

 

Han la händerna på mina. 

- Nenya, vet du en sak? 

- Nej, vadå? viskade jag.

- Jag älskar dig, sa han. 

 

Jag log stort med tårar i ögonen och drog in honom i en varm kyss.

 

Thats it. Hoppas JU INJOJ DHIS MÅMÄNT!

 

- Lollo

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lollo o Jossan - 5 mars 2014 15:32

Ännu ett moment! Hoppas de är kul att läsa! Temat är syskonkärlek ;) Tips på ''Moment''? Kanske ska fixa någon bad moment? Kanske ett bråk? Tips?      - Kom igen Eric! Vi kör fotboll! ropade sportiga Luna till sin lata storebror. Eric suckade...

Av Lollo o Jossan - 4 mars 2014 15:03


Förlåt! Gud vad hemska vi är! Jag Lollo kommer iallafall försöka uppdatera mer! Kommer antagligen upp mer inlägg idag/imorgon cuz AJM SICKK! Kommer typ snart visa en as söt moment, lite på min ''nya'' familj/utmaning. Klicka  här så hittar ni utmanin...

Av Lollo o Jossan - 12 januari 2014 13:49

Lite fusk ^^    Först fixa fram fusk rutan, ctrl och shift och C. Då högst upp kommer fusk rutan! (;   Testingcheatsenabled true/false: Det är ett stort fusk! Du kan hålla in Ctrl + platsen/föremålet. Då kan du tex ändra en sim, lägga till en...

Av Lollo o Jossan - 12 januari 2014 13:44


Hej! Min dator hemma hos mamma går det inte att ta bilder på .. Och jag har heller inte några expantionspaket hos min mamma .. Men hemma hos min pappa har jag ungefär 6 expantionspaket. Och hos pappa går det att ta bilder. Så jag kanske mest lägger u...

Av Lollo o Jossan - 11 januari 2014 14:25

  Aina vart lite hungrig så hon drog till nån resturang och käkade.    ''Man kanske ska åka till Gabriel, det var ett tag sen ..''   Aina gick hem till Gabbe och snackade om allt och ingenting. Han visade sig även också vara hydrofob! Ha...

Presentation


Välkommen till våran blogg! Vi är 2 tjejer som kommer skriva om en sak, SIMS! Fusk, Tips, Våra simmar och hus osv. Hoppas ni gillar våran blogg!

- Lollo och Jossan

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards